Concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice vacante de Inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Lelești, Județul Gorj

ROMÂNIA                                              

JUDEȚUL GORJ

PRIMĂRIA COMUNEI LELEȘTI

Nr. 535 din 06/ 02/ 2020   

      

   ANUNȚ

privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional superior - Compartiment financiar, contabilitate, salarizare, impozite și taxe din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Lelești, Județul Gorj, organizat în data de 12.03.2020 (proba scrisă), respectiv 16.03.2020 (interviu)

 

Primăria Comunei Lelești, Județul Gorj cu sediul în Comuna Lelești, Sat Lelești, Aleea Primăriei, nr. 1, Județul Gorj, cod poștal: 217275, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului financiar, contabilitate, salarizare, impozite și taxe din aparatul de specialitate al Primarului Comunei Lelești, Județul Gorj.

Pentru a participa la concurs, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

Condiţii generale:

- Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

Condiții specifice:

          - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul științe economice,

          - vechime de minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Concursul se va desfășura la sediul Primăriei Comunei Lelești, Județul Gorj, în trei etape succesive, după cum urmează:

1. selecția dosarelor de concurs: - în perioada 26.02. - 03.03.2020,

2. proba scrisă: - 12.03.2020, ora 10.00,

3. interviul: - 16.03.2020, ora 10.00.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.

Dosarele de înscriere la concursul de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului financiar, contabilitate, salarizare, impozite și taxe din aparatul de specialitate al Primarului Comunei Lelești, Județul Gorj se depun în termen de 20 zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a instituției: www.primarialelesti.ro și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, respectiv în perioada 06.02. – 25.02.2020.

Dosarul de concurs va conține în mod obligatoriu următoarele  documente:

a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare;

b) curriculum vitae, modelul comun european;

c) copia actului de identitate;

d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;

f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;

h) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.  

Actele prevăzute la lit. c)-e) vor fi prezentate și în original, în vederea verificării conformității copiilor cu originalul.

 Bibliografia:

1.    Constituția României,

2.    O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ – Partea I, Titlul I, II, III, Partea a III-a, Partea a V-a, Partea a VI-a, Partea a VII-a,

3.    Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

4.    Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare,

5.     Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;

6.    Ordonanței Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern și controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

7.     Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare – Titlul IX Impozite şi taxe locale,

8.    Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare,

9.    Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare,

10.   H.G. nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fără plată și de valorificare a bunurilor aparținând instituțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare,

11.   Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice,

12. Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii, cu modificările și completările ulterioare.

Informații suplimentare: - program de lucru: luni-vineri: 800-1600, persoana de contact: Drăgan Ileana-Monica, Consilier superior în cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Lelești, Județul Gorj,  adresa de corespondență: Primaria Comunei Lelești cu sediul în Comuna Lelești, Sat Lelești, Aleea Primăriei, nr. 1, Județul Gorj, cod poștal: 217275, tel. 0253278484, e-mail: primaria.lelesti@yahoo.com.

              Primar,                                    Secretar general al comunei,                               

   Turcilă Vasile-Laurențiu                          Mischie Constantin-Cătălin